Thursday, November 24, 2011




Nak cerita sikit ni. Haritu aku keluar jalan-jalan dengan family aku, semua ikut kecuali abang aku. Memang aku and adik aku taknak dia ikut pun. Nanti dia jelous bagai! Huh! -.-
Tempat pertama family aku tuju ialah Mid Valley. Punya jalan, then ada satu tempat ni. Tempat barang-barang SALE. Okay aku and family aku pun masuklah. Then, aku pergi tempat jual Ipad. Hee, nak batak kejap nih! Aku beli Ipad baruuu! xD Haha. Daddy aku tetibe tukar mood baik bhaii! Haha, iloveyoudaddy! :*
Lepas aku dah beli Ipad, aku pun pergilah tempat jual camera DSLR. Okay, parents aku memang dah tahu dah yang aku minat bidang photography. Okay, aku pun cakaplah camni dekat mummy aku:- *dialog

AKU:- Myy, nak camera pulak boleh tak? *senyum lebar

MUMMY:- Amboi, Ipad dah dapat. Lepastu mau camera pulak? *senyum

AKU:- Laaa, panjang belum cakap habis lagi larh? Panjang nak camera ni bila birthday panjang tahun depan 2012. Bukan panjang nak sekarang. Bankrap ar myy and dad?

MUMMY:- Ohh, ingatkan nak sekarang. Alahai, insya-allah nanti birthday panjang myy beli okay? *senyum

AKU:- Insya-Allah? Okay myy *peluk mummy <3

*Dialog tamat*
Hihi, sorry sebab aku manja sikit ehh? Sikit je manja tuh. Haha :P
Tahun depan birthday aku, aku nak hadiah dari orang yang aku kenal lagi rapat tau?
Hee, bagi jeh pape. Aku hargainya dan aku akan simpan hadiah yang korang bagi tu<3
Okaylah, sampai sini jelah aku cerita okay? Jumpa lagi ;)
Gambar diatas bukan Ipad aku, tapi aku ambik dekat google. Malaslah nak tangkap gambar Ipad sendiri, nanti orang kata apa pulak! -.-
Byebye, love you all! Muahx pipi kanan, Muahx pipi kiri! :*