Tuesday, November 29, 2011



Hihi, peace yow! Harini 29/11 aku dapat Play Station baru! :D
Sebelum beli tadi. Daddy aku cakap dekat aku macam ni:-

DADDY:- Kalau nak PS, adik baby kena sunat dulu.

AKU:- *gelak besar* Haha, cakap dengan Nabil nak sunat tak.

DADDY:- Nabil, bila nak sunat? Dah besar nih.

NABIL:- *dia diammmmm*

AKU:- Alaaa nabil, sunat ar tahun ni. Boleh dapat PS ohh! :D

NABIL:- *dia diammmmm*

AKU:- Penakut betul ar budak nih! Bukan sakit pun sunat! -.-

MUMMY:- Haihh kata nak awek? Kalau nabil nak awek, nabil kena sunat dulu baru boleh dapat awek! *gelak

AKU:- Tahu takpe. Alia Maisarah tuh tengah tunggu. Yahh, beli PS baru. PS lama kan dah rosak? :'( *muka sedih

DADDY:- Haa, yelah-yelah. Jom kita pi carik PS.

AKU:- Jyeah! :D *senyum lebar

*dialog tamat*
Hee, then carik-carik. Jumpalah tempat offer. Harga asal berape tah, after offer berape tah. Haha, aku lupaa lah! :D
Lepastu sampai je rumah, trylah PS baru tuh. Try-try, ade game yang takboleh pakai. Esok nak pi jumpa orang tuh, nak tukar game. Aku nak ambik game perempuan, biar adik aku marah! :D
Tadi adik aku kurang asam! -.-
Aku nak pilih game "Dora The Explorer", dia membebel dekat aku pulak, dia cakap game macam budak-budak lah apelah -.-
Huh, aku ambik game Dora tuh sebab best. Dia pulak lobih-lobih suruh aku ambik game lain. Grr, siap esok! Aku ambik game Dora tuh jugak! -.-
Lepas dah open Ps tuh, dia pulak main tak lepas-lepas remote control PS tuh! -.-
Aku main kejap-kejap jeh. Haihh, dahlaa dia banyak ambik game yang one player jeh! :@
Huh, sabar jelah. Esok aku tak kira, aku nak ambik semua game yang nak tukar tuh game perempuan!
TAPI................ Aku dengan adik aku yang nak masuk darjah6 and selalu main PS tuh tak boleh main PS sangat. Sebab next year kiteorang ambik exam penting. Aku ambik PMR, dia pulak ambik UPSR! :'(
Takpe-takpe. Aku sabar :')
Lepas PMR, aku main PS ni sampai subuh! :D Keesokan harinya takpayah datang sekolah, buat cuti sendiri! Hihi ^^
Okaylah-okaylah, aku taknak cerita panjang lebar. Aku nak pergi kacau adik aku yang khusyuk main PS tuh! -.-
Heh, byebye <3