Monday, October 31, 2011

EXAM YANG MENYAKITKAN HATI -.-





Haa! Cerita pasal Sejarah tadi, menyakitkan hati je exam tadi Sejarah tadi! -.-
Aku punya baca punya hafal, tapi..... Yang keluar benda lain! -.-
Balik sekolah tadi daddy aku jemput aku, baru je jejak kaki dalam kereta. Daddy tanya:-

DADDY:- Hi my daughter, how are you dear?

ME:- Hmm (aku muka muram)

DADDY:- Macam mana exam tadi? Okay tak?

ME:- Okay je, yang okay BM_1 and BM_2 -.-"

DADDY:- Harini exam apa je?

ME:- BM_1 + BM_1 + Sejarah -.-

DADDY:- Sejarah macam mana?

ME:- Sejarah senanggggg sangattttt dad! Pecah otak ni =.......=

Then, my dad boleh gelak pulak dia? -.-" Grr! Aku tengah geram dengan exam Sejarah ni, dia boleh gelak pulak. Nasib baik my daddy, bukan my brother. Kalau my brother, dah lamaaaaaa dah kena pukul -.-
Aku takboleh nak target apa-apa gred dengan Sejarah ni :'/
Sedih aku! Baca lain, keluar benda lain! Siottttt --"
Dahlaa, buat aku sakit hati jeh cerita pasal exam tadi! -.-
Kboboboiiiiiiiii =................=