Tuesday, October 25, 2011

wa SAYANG lu beb(!)



Gambar abang taiko kena tayang dalam blog aku :D haha
Name abang taiko kita ni "Ashraf Nur Fitry bin Zul Azmi" <3
Hee~ Birthday dia 8April, birthday 11April. Waaaahh<3 Birthday dekat-dekat :D
Nak cerita ke taknak ha nak cerita ke taknak ni? -.-" Haa, cerita jelah ;)
Hee, abang taiko ni cakap dekat aku malam tadi yang dia dah lama suka dekat aku? Waaahh, bangga sekejap :D
Haih? Dia bukan nak cakap dengan aku awal-awal, ni malam tadi baru terus terang? Tu pun aku yang pakse dia suruh terus terang -.-"
Papelah abang taiko ni, tak gentleman betul :P
Tapi takpelah, malam tadi terus terang jugak dia dekat aku <3 :D
Aku... Aku... Aku... Haih, gagap pulak? -.-"
Heh! Tarik nafasss, hembussskan dengan perlahan-lahan :D
Aku............... Aku pun suka abang taiko ni sebernanya, tapi malangnya? Hmm -.-
Wowottt, dia akan tunggu aku bhaiii! <3
Hee :d Haritu aku ada tunjuk gambar dia dekat mummy aku, then mummy aku tanya "sape boyz ni?".. Tak sempat aku nak jawab, adik kecik aku yang jawabkan "pakwe akak myyyyy!"..
Grr! Ternampak pulak budak kecik ni -.-
Aku pun apelagi, couver ar........ Pergi buat air dekat mummy aku :D
Then mummy aku cakap "haa, nak couver ar tu pasal tadi".. Perh! Mulut adik aku -.-
Hmm, nasib baik mummy aku tak marah :P Mummy aku sporting, kau adaaaa? :P
Okaylah, nanti aku story lagi pasal ABANG TAIKO ni lagi okay?
Btw, diaaa hensem kankankan? Haha :D
Jangan rampas dia dari aku, nanti aku terajang kau! Nak?? -.-
Dia "Future Boyprengg" aku........ <3 :D
Okay dah~ Abang taiko, wa sayang lu beb! <3

Byebye ;)