Saturday, August 20, 2011

Sedih! Sedih! Sedih!


Apa yang aku dah buat ni?! :'(

Apasal aku dah kecewakan cikgu-2 kat sekolah aku?! :'(

Kenapa raja, kenapa?!!!!!!! :'(

Huwaaaa! Aku malu!!!! :'(

Cikgu, maafkan saya! :'( Saya menyesal sebab tekan button "LIKE" kat status tu! :'(

Saya janji takkan buat lagi daa! :'( Saya akan berhati-2 :'(

Hmm :'( Kesian aku tengok Izzati Razi ohh! :'( Dia dahlaa PP(Pemimpin Pelajar), kalau dia kena _______ camner?! :'( Dia lagi malu weh! :'(

Hmm :'( Ape yang cikgu cakap/nasihat dekat aku, aku tak boleh lupakan ohh! :'(

Aku teramatlah sedih & malu! :'(

Cikgu banyak tolong aku! :( Hmm~ Cikgu, saya takde niat pun "LIKE STATUS" tu! :'(

Huwaaaaaaaaaaa! :'(

Budak lelaki yang cikgu jumpe tu pun menangis! Semua yang terbabit menangis! :'(

Dah! Lain kali aku akan berhati-2 nak "LIKE" status sape-2 :'(

Huh! :'( Kay ar, aku takde mood nak cerita panjang-2 :'(

Hanya bebudak form 2 SMKS24(1) jee tahu pasal hal nih! :'(

Kay byebye, assalamualaikum :'(