Saturday, August 20, 2011

Gitar! Gitar! Gitar!

Oh gitarrrrrrrrrrrrrr! Kau lahh teman hidup aku masa mood aku melayang pergi jahanam! -.-
Huhu, hobi aku suke main gitar :) Aku suke main gitar, lagu-2 jiwang jee :D Baru feelling ohh! :D
Aku start belajar main nih masa aku darjah4, masa darjah4 gitar besar dari aku! :D
Tapi sekarang, aku lagi besar dari gitar tuu, buwekss! :P
Haha :D Main alat music nih boleh pergi jauh ohh! :) Kalau pandai menyanyi & suara sedapp, lagi untung arr! :D
Tapi aku suke reka lirik lagu jee, menyanyi tak suke depan orang! MALU OHH! -.-
Kalau member yang rapat dengan aku tu takpe, aku dah biase nyanyi depan dorang daa :D
Hihi :D Kalau aku takde mood jee aku kunci pintu bilik aku, aku main gitar sambil melalak macam orang gilaa! Orang gilaa pun kalah ohh! :D
Huhu~ Okay lahh, aku nak chauw dulu, malas nak membebel banyak-2 :)

Kay dah, assalamualaikum sayang :*