Saturday, August 20, 2011

Couple! Couple! Couple!


Couple! Couple! Couple! Aku benci "couple"! Sumpah aku benci gilaa "couple"!!! -.-
Hmm~ Couple ni bagi aku menambahkan dosa kita! Kita telah membuat sesuatu benda yang ALLAH larang! -.- Perempuan & Lelaki yang takde ikatan yang sah, kita BUKAN MUHRIM okay! -.- Lain lahh kalau suami+isteri, ada ikatan yang sah :)
Berdosa weh! Pegang sana pegang sini, orang tua tengok tak manisss weh! -,-'
Sumpah weh, kalau parents aku tahu aku couple-2 ni mati akuuuu! -.-
Tu sebab tetibe jee aku BENCI COUPLE!! =...=
Jodoh semua ditangan tuhan kita sayang :)
Couple masa budak-2 mentah macam aku ni, dinamakan CINTA MONYET"! :)
Kalau takde boypreng/girlpreng ni tak MATI pun lahh sayang oit? :) Hmm, biar tuhan kita sajaa yang beri jodoh dekat kita.
Kalau ade jodoh, ade lahh dia :) Kalau takde, kita redha sajaa :) Takpun, kita tunggu jodoh kita sampai :)
Holala~ Maaf kepada mane-2 pasangan couple yang terasa ehh? :)
Saya bukan mengata awak pun :) Maaf sayang :)
Hmm~ Sape yang couple, tak pegang-2. Tu takpe :)
Kay dah, malas nak ceramah banyak-2 :) Penat tangan menaip, kalau ceramah guna mulut lain cerita lahh :)
Okayy~ Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakaatuh :)