Saturday, August 20, 2011

Boyz! Boyz! Boyz!


Perempuan perempuan! :) Korang janganlah cepat cair dengan ayat jiwang mane-2 jantan!

Dorang sajaa jee, dorang nak GAME kite weh! Jangan percaye! -,-'

Kalau kau nak percaya cakap mane-2 jantan tu jugak, caye ar! Kang menyesal, biaq padan muka hang! -.-

Aku dah cakap jangan cepat percaye dengan ayat jiwang jantan tu kan, kau nak caye jugak kan? Padan muka! :) #adeakukesah! -,-

Holala~ Kalau aku, sumpah aku takkan percaya cakap mana-2 jantan! -.-

Aku dah banyak kali daa kena GAME dengan dorang(jantan)! Kena GAME tu bermaksud "DIPERMAINKAN"! #think positive ar! -.-

Hmm, tu sebab sekarang aku BENCI COUPLE! -.-

Perempuan-2 yang aku sayang, jodoh ditangan tuhan ya :)

Janganlah kita cepat cair/percaya dengan AYAT JIWANG lelaki :)

Hmm, kdah! Malas nak menaip, penat beb! -.-

Assalamualaikum :)