Saturday, August 20, 2011

AKU KENA GAME =...=

Jantan tu tipu aku!! Damn!! :@
First-2 dia mintak couple at aku, aku tak terima.. Second, aku tak terima lagi.. Third, baru aku terima sebab aku tengok perangai dia okayy jee mula-2 & aku nak rase camner HIDUP COUPLE.. Bosan lak SINGLE time tu! -.-
Hmm, lepastu aku terima jee lahh.. 3bulan kemudian, aku dengar cerite dari bestfriends-2 aku yang dia CURANG dengan aku, dia PLAYBOY!!! =...=
Aku pun nak taknak jee caye.. Lepas bestfriends-2 aku cakap camtu, aku terus tanyer dia betul ke dia CURANG dengan aku?!
Lepastu dia jawab TAK!! #dah curang, sape ar nak menyaku! -.-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~brom-brom-brom-brom~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Aku nampak JANTAN tu naik moto dengan BETINA nih.. Aku pun malas lahh nak jerik panggil name dia..
15minit kemudian aku tanyer dia "tak pegi mane2 ke harini??".. Lepastu jantan tu jawab "takde, bosan arr. jom keluar??".. Lepastu aku jawab balek "owhh, yeke? bukan ke tadi naik moto jalan-2 dengan BETINA mane tah tadi??.. Lepastu dia jawab "ya allah! betina mane pulak nih, orang setia arr dengan dia! jangan ar nak tuduh-2.".. Lepastu aku dah BENGANG sebab dia TIPU aku, aku terus jawab camni "wei jantan!! kau jangan nak tipu aku lagi ar wei!! Aku nampak sendiri dengan kepala mata aku sendiri arr!! Tadi kau pakai baju warna biru kan?!!"..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~10minit kemudian~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Aku sent msg at dia camni "wei jantan!! pahal kau tak reply!! betol kan ape aku cakap tadi!!"..
Lepastu jantan tu jwab cmnie "hmm, sorry sayang!!".. Pztu aku jwab cmnie "sorry? sorry kepale otak kau arr!! dah berape banyak kali dah sorry kau tu!!! mulai skrang kite dah takde pape lagi daa!! jangan contact aku lagi arr!! kalau kau degil cakap aku, aku akan tukar nombor baru!!!!"..
So korang, nak tau nombor baru aku tu.. tanyer aku at account facebook aku okay?
Tapi ingat!! Jangan bagi kat jantan shial ni au!!!!!! :@

~~~~~~~~~~20minit kemudian jantan tu sent msg pnjang gilak arr_tak boleh aku nak taip at sini (panjang sangat)~~~~~~~~~~

Seminggu lepas kiteorang BREAK OFF, dye sent msg at aku nak mintak maaf.. Pztu aku jwab "aku takkan maafkan kau lagi daa, sebab dah banyak kali kau sebut perkataan SORRY & tipu aku!! Aku dah bohsan dgn perangai kau jantan!!!".. Pztu dye ckap "plizzzzzzzzzzzz!!!!!".. Pztu aku jwab "last aku cakap TIADA MAAF BAGIMU!!!! jangan ganggu aku lagi daa, klau tak aku tukar nombor!!!!"..

~~~~~~~~~~seminggu kemudian jantan tu sent lagi msg~~~~~~~~~~

Aku jwab "aku dah ckap brape kali daa JANGAN GANGGU AKU LAGI kan?!! Kau tak paham BM kew!!!"..
Jantan tu jwab "plizzzzzz... sorry!!!"..
Keesokkan harinya aku tukar nombor.. Aku dah tak tahan sebab jantan tu call/msg aku!!