Saturday, August 20, 2011

:'( NAK BELI, TAPI TAK DAPAT :'(

1. Blackberry Bold
Perhh! Cantek siot aku tengok phone nih! :'(
Aku pernah pakai, tapi tu hanya sementare jee! :'( Sebab tu phone aunty aku! :'(
Haih! -,-' Sabar jee lahh.
Takpe-2, nanti aku dah beli semua barang yang aku nak, sape-2 tak boleh pegang! :P
Aku nak jadi "KEDEKUT" :P
Nak mengate aku, pi mampuihh lahh! -.- #terasakaupunyapasal! -,-'


2. DSLR camera
Huwaaa! Aku dah lamaa nak camera baru camni, camera lamaa aku dah rosak ohh! :'(
Lepas raya kalau ade rezeki, aku nak beli camera baru! :)
Kali ni aku nak beli camera DSLR ni jugak! :'(
Aku tak kire, tak kire, tak kire! :'(

3. Owl Necklace
Huwaaaa! Aku nak rantai camni! :'(
Ni trend perempuan remaja sekarang ohh! :'(
Aku carik sana, carik sini. Tapi, satu hamprakk pun aku tak jumpe/nampak! :'(
Kat mane banyak jual rantai camni haa? Bagitahu aku cepat! :'(
Aku nak rantai camni, nak camni jugak! :'( Aku tak kira! :'(