Sunday, September 11, 2011

aku sayang kau :)





Yeah! <3
Ni lahh yang aku maksudkan "Capital A" tu?
Hee :D Name dye Mohamad Arib <3
Dia kecik sikit dari aku, sikit jee. Tak banyak pun :P
Aku sayang dia sesangat, lol! #kantoii :D
Aku sebernaNya dah lama nampak or terserempak dengan dia, just kiteorang tak kenal-kenal :)
Seminggu sebelum raya, kakak angkat aku (Nanad) nak kenalkan aku dengan Arep ni <3
Perh! Lagi-lagi time tu aku dah single. Ape lagi, aku ON jelah :D
Kiteorang kawan-kawan, kenal-kenal sume.
Lepastu ade masa tu dia tanye aku "you takde bf ke?".
Okay, aku jawab dengan sejujur-jujurNya "i mana ada bf lah".
Lepastuuuuuuuuuuuuuu, faham-faham je lahh dia tanya ape lagi kay? :D <3
Kiteorang sama-sama suke, so takde masalah <3 :D
*
*
First raya, tepat pukul 12:00am aku accept dia jadi boyprengg aku. Hee :D
Hope kita kekal lamaa okay sayang? :D
Arep, i janji takkan curang dengan you :)
*
*
30 Ogos 2011 <=> 12:00am
*
*
i love you all jugak x)
Byebye readers <3